Amennyiben kérdése lenne az alkalmazással kapcsolatban írjon nekünk a webmaster@met.hu címre, és igyekszünk azt megválaszolni. Itt a leggyakrabban felmerülő kérdéseket gyűjtöttük össze.


Mihez fér hozzá a telefonon a program, és mire használja a hozzáférést?
A program a következő hozzáférésekhez kéri a felhasználó engedélyét telepítéskor:

A felhasználó helyzetének meghatározásához:

  • Pontos helyzet

Az adatok letöltéséhez:

  • Háttérben történő letöltés

Naptárbejegyzés mutatásához az óra számlapon (csak olvasásra):

  • Naptár

Riasztás, figyelmeztetés közlésére:

  • Értesítések megjelenítése
Hogyan kezeli személyes adataimat a program?
A Meteora program a működése során elküldi a telefon, és így a felhasználó földrajzi helyzetét az Országos Meteorológiai Szolgálat szerverének. Annak érdekében, hogy ezt az érzékeny adatot ne lehessen összekapcsolni a felhasználó személyével a következőket végzi a program:

  • Nem használjuk a telefon egyedi azonosítóit (MAC address, IMEI, telefonszám, stb...), helyette telepítéskor csak a Meteora program kap egyedi Apple push azonosítót. A földrajzi koordinátát ezzel az azonosítóval rendeljük csak össze.
  • Azért, hogy az egyedi Meteora Apple push azonosítót se lehessen követni, vagy jogosulatlanul felhasználni, randomizált blokk alapú titkosítással küldi az üzenetek ezen részét a program.

A programban néhány kényelmi funkció személyes adatok hozzáférésével valósul meg, de ezeket az adatokat semmilyen módon nem továbbítja a készülékről a program, és azokat nem is módosítja:

  • Naptár olvasása: csak bekapcsolt naptárkijelzési funkció esetén használjuk az esemény időpontjának kijelzésére.

A program ezeken kívül névtelen adatokat küld a Google Analytics rendszerbe a működéséről. Ezek az adatok az esetleges programhibák javítását szolgálják, nem tartalmaznak személyes, vagy személyhez kapcsolható adatokat, és ezen adatok megosztását sem harmadik fél, sem a Google számára nem engedélyeztük az Analytics rendszerben. További információk:

A widget nem frissül, mit tegyek?
A Meteora program adatainak frissítését az iOS rendszer több ok miatt is leállíthatja:

  • A készülék újraindulása után nem indítja el az iOS automatikusan a frissítést. Ehhez be kell lépni a Meteora alkalmazásba az ikonján vagy a widgeten keresztül, ezután az adatok újra frissülni fognak.
  • Ki lett szedve a Meteora a futó alkalmazások listájából, ezt megjegyzi az iOS, és amíg újból el nem lett indítva a Meteora, addig nem fog frissülni. Ilyenkor is be kell lépni a Meteora alkalmazásba az ikonján vagy a widgeten keresztül, ezután az adatok újra frissülni fognak.
  • Le lett tiltva a háttérben történő adatfrissítés a telefonon. Ezt engedélyezni kell, erre telepítéskor rákérdez a Meteora program is.
Milyen beállításokat javasolnak iOS készüléken a Meteora használatához?
A Meteora program összes funkciójának használatához a következő beállításokra van szükség a Beállítások oldalon:

  • Adatvédelem → Helyzet → Helymeghatározás: Be
  • Meteora → Helyzet: Mindig
  • Meteora → Naptárak: Be
  • Meteora → Éretsítések → Értesítések engedélyezése: Be
  • Meteora → Éretsítések → Megjelenítés az Értesítési központban: 5 vagy több
  • Meteora → Éretsítések → Hangok: Be
  • Meteora → Éretsítések → Jelvény-alkalmazásikon: Be
  • Meteora → Éretsítések → Megjelenítés a zárolási képernyőn: Be
  • Meteora → Éretsítések → Jelzések stílusa amikor fel van oldva: Szalaghird vagy Jelzések
  • Meteora → Alkalmazásfrissítés a háttérben: Be
Fejlesztő:
Kőszofa Bt.
Copyright 2018 KőszofA Bt.